lørdag 2. november 2013

Nyttig til den vesle



Gulpeklutar er utvilsomt ein nyttig ting for dei med babyar i huset.
Ein fin presang, som ikkje er særleg vanskeleg å sy heller.
Med flanell på baksida ligg klutane fint på skuldra.

Dette er eit fint prosjekt for dei større bitane med restestoff.
Berre pass på at stoffa er mjuke og gode.
Altså eit ypparleg prosjekt for gjenbruksstoff i bomull. 

Mønsteret har eg funne her.
Eg brukte taggesaks til å klippe rundt (unntatt ved åpninga) før vrenginga.


Sonja





Burp clothes are nice gifts for babies and their family.
This is fun and easy sewing.
A perfect project for soft, vintage cotton fabrics.
I found the pattern here.




8 kommentarer:

grønn sa...

For en smart gave! Kjempefine var de :-)

Unknown sa...

Så koselige de var. God lørdagskveld. D

kissed by an angel sa...

This is a really good idea for recycling vintage baby cotton fabrics!
The elephants are so cute!:)

Randi sa...

Kjempefine! Og smart fasong!! :)

Posttausa sa...

Det var ein lur ting, slike har eg ikkje sett før! Super måte å få brukt restar på og særleg mjukt senetøy!
Ha ein fin søndag:)

AvMeg sa...

Slike fikk jeg også lyst til å sy - jeg skal sy til baby, og disse er jo perfekt :)

Ann Tove sa...

Lur gaveidè.

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Både veldig søte og praktiske kluter! Takk for henvisning til mønster :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...