søndag 8. juli 2012

Frå grøftekanten



Først av alt vil eg takke for den fine responsen på den hekla gardinkappa mi!
Utruleg kjekt dersom eg kan vere til inspirasjon for nokon:)))

Etter ein litt lat periode, sånn mosjonsmessig, har eg bestemt meg for å 
røre på meg kvar einaste dag i ferien.
Det burde ikkje vere vanskeleg å få til, eller!?
Ein tur på fjellet, spinning, styrketrening, den lokale *rundturen*, hagearbeid...
Eg synest eg er komen godt i gang, og det merkast både 
på humøret og lysta til å vere kreativ:)
Kanskje det fine vêret spelar inn her også, men det gjenstår å sjå no når regnet kjem.

I går gjekk eg den lokale runda, og på turen plukka eg 
med meg ein liten bukett med blåklokker.
Finaste blå blomstrane!

I kveld blir det trekning av sommarlotteriet mitt, så du har enno 
nokre timar på deg til å melde di interesse:) 


God søndag til deg!




Yesterday I went for a walk.
I found some bluebells on my way.
Love them:)




3 kommentarer:

Fargevandring sa...

Hei Sonja:-) fargene i disse bildene er utrolig nydelige....åh, så inspirert jeg ble nå:-) skal straks igang foran symaskina, må bare rydde litt først! Heklegardina di er kjempefin! Ha en riktig fin søndag! Klem

Shy sa...

Eg elskar blåklokker! Må visst ta meg ein tur å plukke.
Flink du som får trimma kvar dag!

Tins roser sa...

Blåklokker er så nydelig, ja, markblomster
generelt. Det er noe av det vakreste som
finnes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...