torsdag 23. februar 2012

Endelig...


...har Anne Lise åpna stoffbutikk på Epla:)
Ho har den flotte og fargerike bloggen Fargevandring
Du får kjøpt herlige bomullsstoff i butikken hennar Tusen drømmer.

Eg var så heldig å få nokre stoffprøvar av Anne Lise ein gong i fjor.
Herlige fargar og mønster!
Her kan du sjå litt av det eg brukte stoffa til.
Stoffa er supre å kombinere med retrostoff og nye stoff i retrostil, 
slik eg har gjort på posane under her.

Eg skal nok snart ta og bestille litt meir stoff, ja:)


Ta deg ein tur innom Anne Lise, om du ikkje allereie kjenner til 
den fine bloggen hennar.
Akkurat no har ho også eit lotteri gåandes i anledning åpninga av Epla-butikken
og du kan sjølvsagt vinne stoff...


God torsdag!



7 kommentarer:

Skjerstad sa...

Ja hun har mange fine stoffer :)
Og du syr masse fint Sonja :)
Tusen takk for en liten historisk fortelling, inne hos meg ;)

Klem fra Janne

Petra / Popetotrora sa...

Fina saker! Tack fö rtipset. Jag ska genast spana in. :-)

Containergirlassistant sa...

Hei Sonja:-) Tuusen takk for et så fint innlegg. Nå ble jeg veldig, veldig glad:-) Du har jo de nydeligste bilder og tingene du syr er utrolig fine og så ordentlig gjort. Det er den beste reklamen jeg kan få!! Idag har jeg sendt ut mine to første bestillinger også:-) Ha en fin kveld! Klem, Anne Lise

Ann Tove sa...

Mange fine stoffer her. Flotte poser har du laga og.

Fargevandring sa...

Hei igjen Sonja:-) Ja nå skjønner jeg hvorfor du er mitt første medlem av jobb-bloggen min:-) jeg glemte å logge meg ut av den før jeg kommenterte hos deg. Det gjør jo selvsagt ingenting...første innlegg kommer nok rett over helga. Dette blir spennende:-)

AvMeg sa...

Så fint du syr - jeg blir alltid imponert når jeg ser noen som syr så fint som du. Jeg er jo stoffoman og veldig glad i å sy, men jeg er ikke alltid så flink til å være nøye... :)
Superfin helg ønskes deg :)

EllenSand sa...

Ja, stoffene til Anne Lise er nydelige.
Ellen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...